Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
- rejestr korespondencji (Dziennik korespondencyjny),
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zaświadczeń,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość
- ewidencja inwestycji,
- ewidencja emerytów i rencistów,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- protokoły zebrań z rodzicami,
- archiwum przedszkolne ( wykaz akt zarchiwizowanych).
Rejestry i ewidencje prowadzi się zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną.
Rejestrów zawierających dane osobowe, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), nie udostępnia się osobom postronnym.
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 06-07-2020 - Edycja treści
- 04-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 371