Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sprawy prowadzone przez przedszkole:
- Edukacja, a w niej m.in.:
- zapisy do przedszkola,
- udzielanie informacji o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie zaświadczeń i opinii o dziecku,
- wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej,
- organizowanie indywidualnego nauczania.
- Sprawy administracyjne, a w nich m.in.:
- pobieranie opłat za usługi świadczone przez przedszkole,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole,
- udzielanie informacji dotyczących realizacji zaleceń i decyzji.
- Sprawy kadrowe, a w nich m.in.:
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie opinii o pracowniku.
- Archiwum, a w nim m.in.:
- wydawanie duplikatów świadectw pracy,
- wydawanie informacji o przebiegu zatrudnienia,
- wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu.
- Finanse przedszkola:
- sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
Tryb załatwiania spraw:
- Sprawy wymagające obecności dyrektora załatwiane są w godzinach 9 – 16.
- Sprawy dotyczące dzieci, a nie wymagające obecności dyrektora, należy przekazywać nauczycielowi prowadzącemu grupę lub specjaliście.
- Odpłatność za przedszkole, za dany miesiąc, przyjmuje specjalista w ustalone dni (informacja na tablicy ogłoszeń).
- Bieżące informacje o dziecku przekazywane są przez nauczycieli poszczególnych grup.
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 25-10-2016 - Edycja treści
- 04-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 14-10-2011 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 394